PR
Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu „To nie ze mną”. Zasięg promocyjny nowej produkcji obejmie Internet, zewnętrzne powierzchnie reklamowe, stacje radiowe oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.
Grupa RTL dokonała reorganizacji zarządu niemieckiego oddziału RTL. Dotychczasowy dyrektor generalny Bertelsmann i RTL Group Thomas Rabe, obejmie stanowisko prezesa zarządu RTL Deutschland. Jakie jeszcze zmiany nastąpiły w kadrze zarządzającej?
Do porozumienia handlowego Pakiet Niezależnych dołączyły cztery kolejne stacje radiowe tj. Super FM Szczecin, Radio Konin, Radio Kujawy (Włocławek) i Radio Ostrowiec. Od 29 sierpnia Pakiet będzie liczyć 62 rozgłośnie lokalne.
Marcin Bartnicki, dotychczasowy szef obszaru technologie w redakcji Wirtualnej Polski, awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Bartnicki będzie nadzorował szefów serwisów m.in. technologicznych, zdrowotnych i show-biznesowych.
Po połączeniu Warner Bros. i Discovery następują zmiany w polskich strukturach firmy. W czerwcu stanowisko dyrektora finansowego i operacyjnego (CFO i COO) Warner Bros. Discovery w Polsce obejmie Rafał Ogrodnik. Zastąpi na tym stanowisku Jarosława Wichowskiego.
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl i objął stanowisko dyrektora Moto.pl, które łączy z funkcją redaktora naczelnego serwisu. Od stycznia br. odpowiada za rozwój redakcyjny i wizerunkowy Moto.pl oraz wszystkich serwisów Gazeta.pl w kontekście motoryzacji.
Strona 2 z 7