PR

Serial „To nie ze mną”. Kampania reklamowa telewizji Stopklatka

Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu „To nie ze mną”. Zasięg promocyjny nowej produkcji obejmie Internet, zewnętrzne powierzchnie reklamowe, stacje radiowe oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.

Więcej…

Thomas Rabe prezesem niemieckiego RTL

Grupa RTL dokonała reorganizacji zarządu niemieckiego oddziału RTL. Dotychczasowy dyrektor generalny Bertelsmann i RTL Group Thomas Rabe, obejmie stanowisko prezesa zarządu RTL Deutschland. Jakie jeszcze zmiany nastąpiły w kadrze zarządzającej?

Więcej…

Pakiet Niezależnych i Eurozet

Do porozumienia handlowego Pakiet Niezależnych dołączyły cztery kolejne stacje radiowe tj. Super FM Szczecin, Radio Konin, Radio Kujawy (Włocławek) i Radio Ostrowiec. Od 29 sierpnia Pakiet będzie liczyć 62 rozgłośnie lokalne.

Więcej…

Marcin Bartnicki, zastępca redaktora naczelnego WP

Marcin Bartnicki, dotychczasowy szef obszaru technologie w redakcji Wirtualnej Polski, awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Bartnicki będzie nadzorował szefów serwisów m.in. technologicznych, zdrowotnych i show-biznesowych.

Więcej…

Rafał Ogrodnik dyrektorem finansowym Warner Bros. Discovery

Po połączeniu Warner Bros. i Discovery następują zmiany w polskich strukturach firmy. W czerwcu stanowisko dyrektora finansowego i operacyjnego (CFO i COO) Warner Bros. Discovery w Polsce obejmie Rafał Ogrodnik. Zastąpi na tym stanowisku Jarosława Wichowskiego.

Więcej…

Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl i objął stanowisko dyrektora Moto.pl, które łączy z funkcją redaktora naczelnego serwisu. Od stycznia br. odpowiada za rozwój redakcyjny i wizerunkowy Moto.pl oraz wszystkich serwisów Gazeta.pl w kontekście motoryzacji.

Więcej…

Reklama