Patronat medialny

Portal ECHONET patronem medialnym kampanii społecznej  „Nie olewaj kolan”. Kampanii przyświeca nagłośnienie problemu, który często jest lekceważony, a z którym już teraz boryka się wielu sportowców. To bóle i urazy stawów kolanowych. Organizatorzy sądzą, że z biegiem lat problem ten dotknie znacznie większą liczbę sportowców-amatorów, często kończąc ich karierę i przekreślając marzenia.

Więcej…

Jak mówić, żeby ludzie chcieli tego słuchać? Jak czynić sobie scenę poddaną? Jak sprawić, żeby na widok mikrofonu i publiczności nie opanowywał nas stres, drżenie i wielka trema? Te oraz wiele innych wątpliwości dotyczących wystąpień publicznych i autoprezentacji zostanie rozwianych podczas sobotnich warsztatów z Marcinem Prokopem.

Już 14 kwietnia przy ulicy Tęczowej 57 w nowo powstałej przestrzeni Warsztaty Cooltury odbędzie się szkolenie medialne z uznanym i cenionym dziennikarzem i konferansjerem. Laureatem nagrody Wiktora w kategorii Osobowość Medialna – Marcinem Prokopem. Posiada on doświadczenie praktyczne, poparte kilkunastoma latami pracy z mediami, jak i teoretyczne zdobyte podczas warsztatów prowadzonych przez wybitnych specjalistów z zakresu psychologii, logopedii czy aktorstwa scenicznego.

Podczas sobotnich warsztatów uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak poradzić sobie ze stresem, czemu mowa ciała jest tak ważna. Wezmą udział w ćwiczeniach dykcyjnych, a posiadacze biletów VIP będą pracować z kamerą, nauczą się właściwej pracy z mikrofonem czy nagłośnieniem.

Jeśli zatem jesteś tuż przed ważną rozmową kwalifikacyjną lub Twoja praca związana jest z częstymi wystąpieniami, prezentacjami lub prelekcjami, to warsztaty z Marcinem Prokopem są właśnie dla Ciebie. Pozwolą one na pozyskanie wiedzy na temat efektywnej prezentacji oferty własnej osoby lub uzupełnią zdobyte do tej pory doświadczenie.

Warsztaty przeznaczone są dla studentów, menadżerów, osób, których narzędziem pracy jest głos, członków zarządów, rzeczników prasowych i wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć nową wiedzę z zakresu wystąpień publicznych i autoprezentacji.

WARSZTATY MEDIALNE Z MARCINEM PROKOPEM

 

Warsztaty Cooltury, ul. Tęczowa 57 , Wrocław

www.warsztatycooltury.pl

 

KONTAKT DLA MEDIÓW:

Agata Bagrowska, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 792 029 073

Targi Stylu GLOW Fashion
Pierwsza edycja targów Glow Fashion pod patronatem portalu ECHONET odbędzie się 17 i 18 marca 2018 roku w Zamku Topacz pod Wrocławiem.
Będą to najpiękniejsze targi mody niezależnej w Polsce!

Patronat medialny ECHONET - Glow Fashion



Podczas targów prezentujemy krajowych projektantów odzieży, biżuterii i akcesoriów, którzy tworzą niezależną modę. Otwieramy się również na studia fryzur, makijażu, fotografię modową oraz kreatorów designu i architektury, rozszerzając formułę targów mody poza jej dotychczasowe granice.

GLOW chce pokazać uczestnikom, jak ważne i warte swojej ceny jest kupowanie od polskich projektantów i producentów. Praca rękodzielnika jest bowiem formą sztuki, która właśnie dla Nas staje się użytkowa. Gościem targów będzie Maja Sablewska, ceniona doradczyni wizerunkowa, prowadząca programy o modzie. Przyjedzie do nas na specjalne zaproszenie Warsztatów Cooltury. W sobotę, na scenie głównej, poprowadzi warsztat stylu. Będzie można zadać Mai własne pytanie, a po spotkaniu porozmawiać z nią przez chwilę w cztery oczy.

Na niedzielę przygotowaliśmy coś dla młodszej widowni i fanów DIY. Swoje warsztaty będzie miała blogerka, Shiny Syl, której stylizacje regularnie pojawiają się w magazynach modowych, takich jak Avanti, Glamour czy Elle. Sylwia pokaże nam jak ze zwykłej białej koszulki zrobić oryginalny i trendowy element garderoby.


Więcej informacji na www.glowfashion.pl

17-18 marca 2018 (sobota i niedziela)
Godziny: 10:00 – 19:00
Miejsce: Zamek Topacz, ul. Główna 12, Ślęza k. Wrocławia
Dojazd: samochodem (bezpłatny parking), autobusem 612 z centrum Wrocławia, lub TAXI GROSZ - 20% zniżki za przejazd na i z GLOW
Wstęp: 10 złotych (dzieci i młodzież do lat 12 – wstęp wolny)

W przedsprzedaży dostępne są bilety VIP w cenie 15 złotych, gwarantujące miejsce siedzące na spotkaniu z Mają Sablewską. Szukaj ich na www.warsztatycooltury.pl

Po pierwszym dniu modowych wrażeń, odbędzie się oficjalne afterparty w Grey Music Club (ul. Świętego Mikołaja 6, Wrocław). Wstęp wolny dla wszystkich uczestników targów.

Wielkimi krokami zbliża się II edycja Biegu Bohaterów. Już w ubiegłym roku mieliście okazję pokazać swoją supermoc, jaką jest chęć pomocy. W tym roku organizatorzy, czyli grupa studentów z Organizacji Studenckiej PANEUROPA Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, mają zamiar razem z Wami spotęgować zeszłoroczny sukces!

7 maja 2017 roku w Dolinie Trzech Stawów odbędzie się charytatywny Bieg Bohaterów. Tym razem mamy wariant dwóch dystansów – na 5 oraz na 10 kilometrów (w drugim przypadku jest to zapętlona trasa 5-kilometrowa). Dodatkowo w tej edycji nie zabraknie atrakcji dla najmłodszych biegaczy. Będą oni mieli okazję zmierzyć się z rówieśnikami w biegu dla dzieci oraz pobawić się w specjalnie przygotowanej strefie z animatorami oraz dmuchańcami!

Wpisowe za wzięcie udziału w Biegu to 30 zł (niezależnie od dystansu), a cały zebrany dochód zostanie przeznaczony na Hospicjum Cordis w Katowicach.

Warto zaznaczyć, iż w tym roku będziemy ponownie gościć naszego ambasadora biegu - wokalistę zespołu Feel - Piotra Kupichę. Dodatkowo bieg będą wspierać wysoko cenione aktorki – Anna Guzik oraz Jolanta Fraszyńska.

Pobiec dla Hospicjum Cordis może każdy. Osoby poniżej niepełnoletnie od 16 roku życia, aby mogły wziąć udział, muszą mieć zgodę rodziców lub być pod nadzorem opiekuna.

Dokładny opis wydarzenia oraz odpowiedzi na wszystkie pytania, które mogą zrodzić się w głowach biegaczy, możecie znaleźć na wydarzeniu na Facebooku - https://www.facebook.com/events/337037233364742/.

Projektem zajmuje się grupa ok. 40 młodych i pełnych zapału ludzi, których łączy przynależność do Organizacji Studenckiej PANEUROPA Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Dlaczego studenci ponownie poświęcają swój wolny czas, tworząc Bieg Bohaterów? W pierwszej edycji udało się zrealizować cel, którym była kwota 5 000 zł – całość została przelana na Hospicjum Cordis w Katowicach. Teraz organizatorzy stawiają poprzeczkę o wiele wyżej – chcą bowiem uzbierać dwukrotnie więcej.

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą pomóc i którzy chcą stać się superbohaterami. Nie trzeba dużo – wystarczy założyć maskę lub pelerynę i zapisać się na wydarzenie. Udowodnijmy, że razem można więcej i że to moc pomagania czyni cuda!

Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej ogłosiło:

VII edycję Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego Placówka Oświatowa i Uczelnia Wyższa Roku 2016.

Kandydatury można potwierdzać do dnia 15 listopada 2016 r. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej konferencji, zaplanowanej w Sound Garden Hotel w Warszawie.

Celem konkursu jest wybranie i nagrodzenie najlepszych Placówek Oświatowych i Uczelni Wyższych w Polsce (państwowych i prywatnych), oferujących atrakcyjne programy nauczania, realizowane w atmosferze przyjaznej i otwartej na potrzeby uczniów i studentów.

Placówki i instytucje mogą zgłaszać swoje kandydatury osobiście, przedkładając wymaganą regulaminem dokumentację. Nominacje przyznaje także organizator konkursu na podstawie dostępnych wyników badań i rankingów rynkowych. Zgłoszone Placówki i Uczelnie zostaną ocenione przez niezależną kapitułę konkursu z uwzględnieniem poziomu kształcenia oraz oferty programowej. Doświadczenie kadry dydaktycznej, prestiż oraz dynamika rozwoju, będą dodatkowymi aspektami działalności, branymi pod uwagę podczas oceny.

patronat medialny patronat medialny echonet echonet patronat echonet patronat patronat medialny

Organizatorem konkursu jest Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej, instytucja wspierająca podmioty edukacyjne i gospodarcze w rozwoju, poprzez promocję ich działań na rynku ogólnopolskim.

Więcej informacji na stronie www.certyfikacjakrajowa.org.pl

Konferencja Geomarketing Now – planowanie kampanii reklamowej

3 grudnia 2014 r. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się konferencja Geomarketing Now, skierowana w szczególności do osób zajmujących się planowaniem działań mediów.

Wedle szacunków, biznes prowadzony w oparciu o analizy geomarketingowe ma znacznie większe szanse na powodzenie, a umiejętne wykorzystanie zdobytej wiedzy może być gwarantem rentowności. Geomarketing Now ma na celu popularyzację tej wiedzy. Ideą konferencji jest skupienie uwagi potencjalnych odbiorców usług geomarketingowych na tym, jak istotną rolę mogą one odgrywać w procesie sprzedaży, zapewniając większe dotarcie do odbiorców i tym samym generując większy wolumen nabywców. Podczas konferencji zaproszeni eksperci zaprezentują przykłady takich działań i ocenią polski oraz zagraniczny rynek.

Przedstawiciele domów mediowych oraz osoby zajmujące się planowaniem mediów będą mogli zapoznać się m.in. z następującymi zagadnieniami:

• Jak zarobić na informacji geoprzestrzennej?
• Geomarketing w kampaniach reklamowych
• Geomarketing w aplikacjach mobilnych
• Rola lokalizacji nośników w procesie planowania kampanii outdoorowych

Konferencja Geomarketing Now jest częścią projektu Connected Life Magazine – pierwszego w Polsce magazynu, który poświęcony jest m.in. takim zagadnieniom jak smart city, smart home, mHealth czy connected shopping, którego elementem jest geomarketing.

Więcej szczegółów dotyczących Geomarketing Now na stronie: www.connectedevents.pl/geomarketing

Strona 2 z 4

Reklama